tag:blogger.com,1999:blog-2420351266408411330.post8442774931465136340..comments2023-11-20T02:50:25.163-08:00Comments on Tor W. Andreassen: Avinors pengebrukTor W Andreassenhttp://www.blogger.com/profile/09445758174828370200noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2420351266408411330.post-38203299122300693252013-04-09T10:50:09.949-07:002013-04-09T10:50:09.949-07:00Her tror jeg du tar feil. De 4P'er kalles &quo...Her tror jeg du tar feil. De 4P'er kalles "The marketing mix" som i sum gir kundene en oppfatning av verdi og kjøp og senere bekreftet verdi. Mens den første utløser betalingsvilje vil den andre utløse (eller ikke) gjennkjøpsvillighet. .<br />I beste fall kan du kalle resultatet av marketing mix et etterlatt inntrykk som gir grunnlag for dannelse av en holdning som igjen vil inngå i en merkevareoppfatning.Tor W Andreassenhttps://www.blogger.com/profile/09445758174828370200noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2420351266408411330.post-35174749020803696612013-04-09T01:10:02.071-07:002013-04-09T01:10:02.071-07:00Merkevarebygging dreier seg vel om mer enn logo og...Merkevarebygging dreier seg vel om mer enn logo og profil. Minner om Price, Product, Personnel i tillegg til Place og Promotion (Kommunikasjon). Samlet sett er bruken av disse virkemidlene det som gjerne kalles merkevarebygging/-ledelse. Antar Avinor basert på dette har behov for merkevarebygging.Stein Opsahlnoreply@blogger.com